onsdag den 28. september 2011

Efter hjemkomsten...

Så har jeg været hjemme et stykke tid nu. Havde fuldstændig svedt ud, at jeg skulle skrive et efter hejmkomst - indlæg her på bloggen. Jeg har været meget travlt optaget af at være hjemme igen. ;-)
Jeg har det rigtig godt med at være hjemme igen. Det er så dejligt at være sammen med min familie og venner igen, og se at de stadig er de samme, efter jeg har været ude at rejse.

Når jeg tænker tilbage på Vietnam kan jeg godt savne den der uafhængighed man havde ved at være i et andet land helt på egne ben.
Lige i starten da jeg kom hjem, tænkte jeg ikke så meget på Vietnam. Men nu er vi gået igang i skolen igen og med en masse eksamensopgaver, så her bruger jeg Vietnam rigtig meget. Jeg har fået en masse viden med fra Vietnam af som jeg kan bruge i min udvikling og i de opgaver jeg laver som pædagog. Jeg sammenligner meget mine oplevelser i Vietnam i forhold til Danmark. Jeg synes at mit Vietnamophold har givet mig en masse nyt og spændende at tænke over og tage stilling til i forhold til min uddannelse til pædagog.

Men nu vil jeg bare skrive et lille farvel og et tak fordi i har læst med på min blog :-) det har været dejligt, at der er en masse, der har fulgt med i mit liv i Vietnam.

Ha det rigtig skønt og nyd hver dag der går :-)

  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar