søndag den 23. januar 2011

Turen derned...

Så sidder jeg på vores hotelværelse i Hanoi og er kommet godt frem. Klokken en over 11 om aftenen, og jeg er godt nok træt. Det var en rigtig lang tur. Vi startede med at flyve til London. Det tog ca. en halvanden time, og der skulle vi så vente i ca. 4 timer før turen gik videre til Hong Kong. Den flyvetur tog så lige ca. 11 timer, og hold da op det er svært og sove i et fly syns jeg, så jeg fik set en masse serier og film ombord. Da vi ankom til Hong Kong, skulle vi vente i ca. 4 timer, og så videre til Hanoi. Der ankom vi ca. omkring kl. 20 og blev vi hentet af en fra hotellet. Her fik jeg så mit første møde med den vietnamesiske trafik. Det må jeg nok sige var noget af en oplevelse. Måtte på nogle tidspunkter lukke øjnene og håbe på vi kom levende frem. Men alligevel så virkede det som om, at chaufføren havde meget styr på det, men han er jo os vant til at køre der. Der blev i hvert fald dyttet meget, så vi skal lige finde ud af, hvad de forskellige dyt betyder.
Nå, nu skal vi have noget søvn, så vi er klar til hus-jagt i morgen. Når vi får et hus vil jeg have mere tid til at lægge film og billeder ind fra turen.
Nat nat herfra J  

2 kommentarer:

  1. Ja, det er en vild oplevelse med trafikken. Bare vent det giver mening lige pludseligt, så er det bare på med hjelmen og ud i den..

    SvarSlet
  2. Ja det blir spændende selv at komme ud i trafikken, syns allerede det nervepirrende bar at gå i den :D

    SvarSlet