mandag den 7. februar 2011

Motorbike og praktikstart...

Så har vi endelig fået lejet os en motorbike :) 
Michelle og jeg har lejet en sammen. Hun sidder bag på mig her i starten. Det er godt nok skønt at få lidt frihed til selv at kunne køre rundt omkring og man ikke er afhængig af busser eller taxier. 
I går var Michelle og jeg en tur inde i centrum for at finde os et par hjelme. Vi for vidst vild et par gange eller to, men hvis vi ikke havde faret vild, havde vi aldrig fundet hjelmene. Der har ikke været mange butikker åbne på grund af nytåret, så vi skulle søge i lidt tid, før vi fandt nogle. 
Vi købte selvfølgelig nogle med blomster på, der matcher  ;) 





I morgen starter vi så i praktik. Jeg er meget meget spændt på, hvordan det kommer til at forgå, og jeg glæder mig meget til endelig at komme igang med at arbejde. Det har været to gode uger vi har haft til at falde til i, men nu skal der også ske noget nyt. Er spændt på at se, hvilken aldersgruppe jeg skal arbejde med på Sao Mai. Jeg håber på, at jeg kan få de mindste børn, det er ihvertfald, det jeg vil gå efter :) 
Så i dag skal vi tidligt i seng. Vi skal køre omkring kvart over syv, så dags rytmen med at sove længe skal lige ændres lidt. 


Foran Sao Mai.
Sabina, Kathrine, Pernille og mig :) 
Håber alle har det godt derhjemme :)


Nat nat herfra... 

1 kommentar: