lørdag den 30. april 2011

Forældrebesøg, Halong Bay og Hoi An...

Her er lidt billeder fra da mine forældre var og besøge mig her i Vietnam. :)


Ude at spise med mine forældre og Michelles familie.
Vi havde familiebesøg på samme tid.



 Halong Bay:

Halong Bay. 
Både vi sejlede rundt med.

Min mor og far på båden.

Drypstenshule oplyst af kulørte lys i vietnamesisk stil.

Halong Bay.

Halong Bay.

Efter bådturen skulle vi sejle med en lille båd ud til en ø, hvor vi skulle overnatte i bungalow. Det viste sig at være en spændende tur, der bl.a. indebar at  mine forældre måtte op bag på motorbikes og derudaf. :)

Hyggelig bungalow.

Fællesbillede med den gruppe vi rejste med.


 Hoi An:

Poolen på vores hotel.

Der var sprunget smukke lotusblomster ud.

Super lækker strand. Der tilbragte vi meget tid. :)
En taske jeg fik syet.
En rigtig skøn ferie. :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar